Zasady
Drapieżne Menu – Kogut Wędkarski Pazur
Czy zastanawialiście się kiedyś, co króluje w podwodnej karcie dań polskich szczupaków i sandaczy?
My wiemy! W końcu przy stolikach naszych wodnych predatorów siedzimy od dawna.
Na przystawkę? Smukłe, delikatne kąski – Stynki, Ukleje czy młodziutkie Leszczyki. Ale gdy czas na danie główne, wybór jest jeden: legendarny Piskorz. To prawdziwy rarytas! Kiedy szczupak albo sandacz zobaczy, jak Piskorz lusterkuje na boki i zamiata ogonem, nie pyta „czy warto?”. On rusza do ataku! Prawdziwa podwodna uczta – bez kalkulacji, bez zastanowienia.
A teraz najlepsze: możecie sami spróbować zaserwować te dania drapieżnikom z Waszych wód! Wystarczy wziąć udział w zawodach Drapieżne Menu – Kogut Wędkarski Pazur. Na zwycięzców czekają ręcznie robione przynęty zaprojektowane przez samego Koguta – przynęty tak autentyczne, że ryby im nie odpuszczają!
Na czym to polega?
Łów ryby, zgłaszaj je w aplikacji i rywalizuj z wędkarzami z całej Polski!
Zgłoś nawet 30 największych ryb i wędkuj o piekielnie łowne przynęty!
- Zawody rozgrywane są na wszystkich wodach publicznych, na terenie Polski.
- Zawody są rozgrywane w terminie od 29.11.2024 (05:00) do 29.12.2024 (23:59).
- Zawody są DARMOWE!
- Zgłoszenia wraz ze zdjęciami muszą być dokonywane wyłącznie przy użyciu aplikacji mobilnej Fiske (do pobrania za darmo na Android lub iOS) - brak możliwości wgrywania zdjęć z pamięci telefonu (jak fotografować rybę? zobacz infografikę z opisem poniżej).
- Zdjęcie musi przedstawiać żywą, prawdziwą rybę - zdjęcie z gazety lub z monitora skutkuje natychmiastową DYSKWALIFIKACJĄ!
- Pojedynczy połów można zgłosić wyłącznie w ramach jednych zawodów i tylko jeden raz - wykrycie zduplikowanego zgłoszenia grozi DYSKWALIFIKACJĄ!
- Nie można zgłosić połowu ryby, która uprzednio została złowiona i zgłoszona przez innego użytkownika, także w innych zawodach. Takie zgłoszenie mogłoby rodzić podejrzenia innych uczestników co do uczciwości dalszego zgłoszenia. Dążąc do zapewnienia zdrowej i uczciwej rywalizacji, jasno wskazujemy, że drugie i kolejne zgłoszenia połowów tej samej ryby zostaną odrzucone. W przypadku podejrzenia nieuczciwego działania, możliwa jest DYSKWALIFIKACJA UCZESTNIKA.
- Punkty przyznawane są według algorytmu:
Szczupak - 1 cm = 1 pkt.
Sandacz - 1 cm = 2 pkt.
Limit zgłoszeń na każdego zawodnika: 30 największych ryb.
W zawodach obowiązuje bonus - zgłoszenie kompletu ryb (30) = +999 pkt.
Przykłady
- Szczupak 54 cm = 54 pkt.
- Sandacz 54 cm = 108 pkt.
- W zawodach obowiązują również ogólne zasady zawodów aplikacji Fiske (Punkt VI Regulaminu) oraz Regulaminu Amatorskiego Połowu Ryb.
- Catch & Release - w zawodach obowiązuje zasada złów i wypuść.
- Zgłaszana ryba nie może być zabrudzona piachem, ziemią, czy też krwią - z rybami należy obchodzić się z szacunkiem - zalecamy, lecz nie wymagamy matę wędkarską.
12. Jak prawidłowo zgłosić zdobycz?
Do prawidłowego zgłoszenia wymagane są (widoczne na zdjęciu):
- ryba ułożona na prawym boku, skierowana głową w lewo,
- prawidłowo rozłożona, niezagięta, w pełni widoczna miara poniżej zdobyczy, zaczynająca się od głowy ryby,
- moneta dowolnego nominału (waluta złoty polski), widoczna na zdjęciu co najmniej w połowie, ułożona w pobliżu miary - NIGDY NA RYBIE.
- akceptujemy zgłoszenia złowionych ryb bez regulaminowej monety, pod warunkiem, że połów został sfotografowany na matomiarce Fiske, dostarczonej bezpośrednio przez nas i wyprodukowanej na nasze zamówienie.
13. Jak to powinno wyglądać?
14.Gatunki biorące udział w rywalizacji:
Gatunek
|
Wymiar ochronny(cm)
|
Szczupak
|
50,0
|
Sandacz
|
50,0
|
UWAGA!!
Podczas zgłaszania połowu sprawdzana jest lokalizacja urządzenia użytkownika. Dane te są niezbędne w celu poprawnej weryfikacji zgłoszenia przez Administratorów zawodów. Lokalizacja połowu nie jest udostępniana innym użytkownikom aplikacji